Onsdag...

Huvva så dålig jag är på det här att blogga, och även om jag skulle försöka lova på att bli bättre skulle ni bara bli besvikna.. så ni får helt enkelt nöja er med några små inlägg då och då ;)

Såklart minns jag inte när jag skrev sist och exakt vad som har hänt sist, men en sak är då säker är att denna termin är över för denna gång (har dock inte fått tillbaka något resultat på senaste tentan, men det får bli ett bekymmer då) så nu är det ett år kvar av utbildningen kan ni förstå ETT år!!! var ju nyss jag satt där på universitet helt nervös för att jag inte visste vad som komma skull, men nu 2,5 år senare känner jag bara en massa glädje av alla jag jag lärt känna och all den kunskap jag fått, så känns otroligt skönt att om ett år är jag examinerad fritidslärare!

So enough med skolsnacket, har börjat jobba för sommaren, alltså på schema idag väntar jobb klockan 15-23,15 så om ni får tråkigt ikväll kom och hoppa i hoppborgen, rid lite häst eller varför inte ta en smakbit och njuta av lite musik, allt detta från kl 18,00 ;) haha vad då reklam!?

På fredag är det midsommar och då kommer N m. familj hit så det blir en massa mat och massa bus kommer blir himlans trevligt tror jag ;)

Näe ni nu vet jag inge mer så
Puss och kyss och

PÅ ÅTERSEENDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0