3 veckor

Är nästan vad det är kvar tills vi åker! 

Var och läste i bloggen och tidigare inlägg och där stod det att det var 42 dagar kvar och nu är det typ 21 dagar kvar! halva tiden sen jag sist gick har gått, 
 
Har börjat ny kurs; Specialpedagogik en kurs med mycket innehåll så man känner sig lite pumpad med ny infromation på väldigt kort tid, men det blir säkert bra.
Och snart är det första advent, dock har jag redan plockat fram julen så jag hinner njuta innan vi åker, L var här i igår och vi hjälptes åt, samt att vi (eller rättare sagt L) bakade super goda saffrans bullar :) så nu är frysen full med goda bullar :D

Idag har jag varit ledig, jätte skönt har inte gjort mycket alls och kände att jag behövde det!

Näe ni nu vet jag inget mera så...

PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0