Long time...

Nu är det längesen jag gjorde en liten markering här så ska försöka sammanfatta vad som hänt sen sist...

Har varit en sväng hem till mor och far där jag fick träffa en massa släkt, samt att det var marknad (om man nu kan kalla det så egentligen :S ) På vägen hem stannade vi och träffade P och M och vart bjuden på mat verkligen super gott, måste göra det hemma också :)

Jag har haft 4 veckors praktik, denna gång på en annan avdelning, har trivts som fisken i vattnet, min handledare var helt underbar och alla jag jobbade med likaså :)

Jag har hunnit fylla år så nu är jag ett år närmare pensionen ;) fått fina paket
 
Och nu är det "bara" 42 dagar kvar tills resan, den är betald så nu är det bara att packa väskan och invänta december...åh jag vill åka till värmen  nu, speciellt hur vädret är nu! slask varvat med ishalka och temperaturen växlar likaså :S har en skoluppgift just som jag känner att jag absolut inte har en aning om vad lärarna vill ha ut, men skriver och skriver iaf, får helt enkelt hoppas på det bästa....

Näe ni nu kom min karl hem från jakten så nu blir det att åka och handla ;)

PÅ ÅTERSEENDE 
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0