Snart ett halvår!...

... Sedan jag skrev! 
Hade typ glömt bort att jag har en blogg, men nu idag kände jag att det var dags för ett litet avtryck :)
 
10 maj var alltså senast jag skrev, jag var då mitt uppe i skrivandet av exjobbet, nu är det klart och finns att läsa på denna länk: http://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?searchId=1&pid=diva2:628700 
 
Så den 8 juni tog jag examen, så kan nu titulera mig lärare med inriktining mot fritidshem :) och nu läser jag även kompletteringskursen, (som jag skrev i förra inlägget) så att jag blir förskolelärare med!
 
Sommaren har varit, jobbade drygt 1 månad på sommarfritids annars satt jag och N och diskuterade att vi haft fullt upp varje helg hela sommaren, och även nu under hösten! Hoppas det lugnar ner sig efter nyår ;)
Har under sommaren hunnit med en del alltså som ni förstår, men det "big" events som var är 2 bröllop och ett dop,
samt att jag varit på mitt livs första arbetsintervju, och den gick toppen då jag vart erbjuden tjänsten på plats!
 
Så hösten ser ut så att jag både jobbar och pluggar! och om jag säger så här, jag vet vad jag har att se framemot på helgerna ;)
 
Bilder från det senaste halvåret!
(Ja, jag är dålig på att ta bilder, och jag publicerar inte bilder utan någons tillåtelse)
 
    
 
 
 
 
Så skedde det en liten förändring nu i höst! håret rykte ;)
 
 
Får se hur uppdatering blir nu, men lovar inget. Nu har ni fått ett inlägg iaf ;)
 
PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0