2012

Idag för 23 år sedan döptes jag i Stavby kyrka. (Lite onödig fakta så här på nyårsaftonsmorgon)

Gott Nytt År på er allihopa! :)

Julaftonen tillbringade hemma hos mamma och pappa, med mormor broder, hjärtat och såklart mamma och pappa, fick massa fina paket, så måste ha varit snäll i år också, och det jag fick av tomten var:
 
- Tallrikar, assietter och skålar
- Vinglas
- Västerbottensring
- Boken, "Femtio nyanser av honom"
- Det tre sista säsongerna av "One tree hill"
- Lakan
- Presentkort på Ikea
- Chokladask
- Plånbok
- Mortel
- Tatuering
 
Är nöjd med varenda julklapp, men lite extra nöjd är jag med tallrikarna och tatueringen :) Den är även gjord så nu pryder den min kropp ;)
 

2012 har varit omvälvande, roligt, spännade och mycket roligt!
Nästa år kommer bli precis lika bra ;)

Några händelser från det gågna året:

- Firade första nyåret i huset med mamma, pappa och broder
- Har avklarat 2,5 år av min utbildning (nu är det bara 0,5 år kvar sen är jag klar!)
- Åkte alldeles för lite slalom, en resa till Sorsele blev det iaf
- Bokade utlandsresa i maj
- Jobbade hela sommaren!
- For på mini semester med N till Sundsvall
- Bott i huset ett år
- Mollie har bott 1 år hos oss
- Jag fyllde 23år
- Pluggade och jobbade
- Årliga julbordet med gänget!
- Min och hjärtats första utlandsresa tillsammans :)
Det är lite av allt som hänt under det gångna året, när jag börjar tänka tillbaka på allt som hänt känner jag bara glädje :)
 
PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0