2012-05-10

Nu vart det tre hyffsat långa inlägg med nostalgi, om ni orkar och vill kan ni självklart läsa men som jag skrev tidigare är mest för min del att dessa minnen finns kvar, även om jag har en riktig dagbok där jag skrivit i så är det ändå kul att ha kvar :) inläggens ordning var inte riktigt rätt så man måste läsa nerifrån och upp iställer för uppifrån och ner ;)

Nu kan jag kanske skriva lite mer aktuella saker när jag ändå sitter här ;)
Är lite drygt en månad sen jag sist skrev och sen dess har en del hunnit hända men eftersom att jag har minne som en guldfisk så kommer jag inte ihåg allt ;P
Påskhelgen var lång och skön :) jobbade lite grann, åt god mat och umgicks med härligt folk hela helgen en riktigt sån där njuta helg egentligen hade jag en del plugg att göra men valde att vara "ledig" istället, men det löste sig och jag är ikapp med skolarbetet :)

Nu senaste helgen som var, var vi med Krigarpartiet (hjärtats kompisgäng med deras tjejer) till skellefteå, där vi under dagen hade sjukt kul på Boda Borg, fick en del blåmärken och träningsvärk, som jag sa sjukt kul, efter att vi svettats och rört på oss for vi till AllStar och åt, lite besviken på servicen men annars bra, sen åkte vi hem igen och avslutade kvällen hemma hos oss med diverse aktiviteter som sagt sjukt kul helg :)

Igår var jag till stan och umgicks med bästa N, vart massa surr och åt god mat och fika :) är bara så synd att tiden går så fort när vi väl ses :S

Nä ni nu verkar jag ha fått ordning på en bok till kursen så bara att börja läsa ;) så

PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM

PS. Idag har jag och hjärtat varit tillsammans i tre år, och mer kommer det bli, älskar dig mest av allt puss DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0