Jakt änka

Så var september här, och denna månad innebär, både terminstart och älgjakt!

Vi kan börja prata om terminstarten, började den 3:e september med introduktion inför denna kurs, som även innebär praktik så v39-42 jag att få vara ute i verkligheten, det som är det roligaste med utbildningen och som gör att man verkligen känner att jag valt rätt yrke! Och denna terminstart är faktiskt min näst sista, alltså om nästa höst, är jag arbetsökande om jag inte redan lyckats knipa åt mig ett ;) alltså drygt 1år kvar, och tycktes det kändes som att  det var nyss jag började.

Så nog om skola, skrev även att älgjakten börjat, så har i helgen varit "jaktänka" som det så fint kallas, dock har jag haft sällskap av E hela helgen, så den har gått fort, nästan för fort men det blir väl lätt så när man har roligt?, är väl som det välkända uttrycket säger, "Tiden går fortare när man har roligt" 

Gick tillbaka i min historik och såg att det var ett tag sen jag skrev, i augusti till och med över en månad, fy på mig!

Så vad har hänt sen sist så, jag har jobbat, varit till Sundsvall med N för tjej helg var super mysigt :D,


Jag i sundsvall med en av gatudrakarna, som även fungerade som drick fontän


Mollie har haft sitt första akuta vetrinär besök då hon i skogen trampade på något vass (misstänksamt glasbit) och fick ett skär sår i tassen och har sina första (och förhoppningsvis enda) stygn hela 4 stycken, men nu är hon utan tratt igen och är precis som vanligt våra glada lilla skit igen ;)

Foto: fåntratt... men nu är hon ihopsydd iaf :-) 4a styngn blev de. 
Stackarn precis efter med bandage och allt

Vi hade 1:a lördagen i sepemteber matskiva ( alla valde själv vad det ville äta därav namnet)
som var mycket trevligt och mycket folk var :D 

Annars flyter livet på som vanligt... så....

PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0