Måndag

Och en  ny vecka, och bli inte chokade eller hoppas på för mycket nu att det ska bli inlägg varje dag, men ska försöka bättra mig, men som jag tidigare sagt, så lovar jag inget ;)


Som ni såg har jag ny design, vad tycker ni? kommentera kommentera!

I veckan blir det plugg och åter plugg, inte så mycket i skolan men dock hemma, ska läsa en bok till på torsdag,samt har jag planer på att börja på skrivuppgiften som ska in nästa vecka, så jag slipper känna sista minuten paniken över det ;)

Är fortfarande jakt dock jagar inte hjärtat idag, utan är på jobbet och tjänar money ;)
Dock blir det eventuellt jakt på tors och fre, och jag funderar på att följa med hann vara med en dag förra året och måste faktiskt erkänna att det är ganska kul, med spänningen om att ett djur när som helst kan dyka upp och att man måste vara på sin vakt ;) haha nu låter jag ut som värsta inbitna jägaren, men det är jag verkligen inte! haha men man kan väl säga så här, att Hjärtat väckt ett nytt intresse, och funderar på att ta jägarexamen efter att jag
studerat klart.


Min söta jägare <3

Näe nu frukost och börja läsa den hemskt intressanta boken "respekt för läraryrket" ;)

PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0