Hemma

Så nu är man hemma igen, efter att ha varit "på språng" i nästan 2,5 vecka så kan jag ärligt säga att det är skönt att få komma hem och åter igen komma in i det vardagliga rutinerna och en som njuter mest av allt att vara hemma är Mollie, hon sprang runt i hela huset och lukta på allt lillsöt hunden våran :)

Så det innebär plugg och åter igen plugg, dock får jag skylla mig själv som dragit på det, men men det var skönt att vara ledig i nästan 3 veckor istället så nu är jag ordentligt utvilad!

Nu är det 2013 nyårsafton var jätte mysigt, först middag med familjen sedan efter att vi diskat bort och så åkte jag och hjärtat till några kompisar och deras stuga för att skåla in tolvslaget, dock hade inte de ätit klart när vi kom så blev bjudna på efterrätt inte helt fel att två efterrätter ;) vid tolv slaget smälldes det raketer och vi skålade med skumpa, super mysigt, dock eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter så tacka jag och hjärtat för oss och åkte hem!

Nä ni åter till plugget!

PÅ ÅTERSEENDE
PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0